Ułatwienia dostępu

Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych

Manager sprzedaży z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym na rynkach międzynarodowych w branży FMCG. Lider zespołów sprzedażowych i doświadczony Key Account Manager. Pracował m.in. z Van Pur, Foodcare, Lufthansa, JNT Group, MushUP, Staropilsen.

Doktor nauk ekonomicznych. Badacz naukowy związany z Katedrą MSG. Lider oraz wykonawca projektów naukowych finansowanych przez NCN. Realizuje projekty doradcze dla firm i instytucji publicznych. Współautor jedynej w Polsce książki o dyplomacji gospodarczej oraz projektu „Ja Kupiec ja Sprzedawca”. Zainteresowania naukowe realizuje w obszarze: dyplomacji i stosunków międzynarodowych, handlu międzynarodowego, Key Account Management w biznesie międzynarodowym.

Certyfikowany trener Wszechnicy UJ w Krakowie. Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji handlowych.

Kochający mąż i tata. Zbudował dom, zasadził drzewo, napisał książkę. Uwielbia podróże i literaturę (biografie oraz SF). W wolnych chwilach maluje olejne abstrakcje i generuje muzykę elektroniczną na syntezatorach modularnych. Wikipedysta, współzałożyciel Koła Naukowego MSG oraz aktywny uczestnik społeczności absolwentów w ramach korporacji KUEK.